Студенти спеціалізацій «Видавничий бізнес та сучасні комунікативні технології» та «Медіаменеджмент і масові комунікації» відвідали майстер-класи Юки Красюк – продюсерки, літературної агентки, тренерки, журналістки та керівниці проектів ГО «Тренінговий центр» і «Книжка року».
Про головні аспекти організації культурної літературної події та ефективність нетворкінгу студенти дізналися 26 вересня. Організаторами виступили кафедра видавничої справи, редагування і теорії інформації та Черкаський книжковий фестиваль за сприяння Українського культурного фонду.
Про це повідомляє позаштатний кореспондент ННІ УФСК.
Тренерка провела два майстер-класи: «Нетворкінг» та «Планування культурно-масових заходів від А до Я». Присутні обговорили такі теми, як розробка концепції події, створення розгорнутого сценарного плану, формування команди, план інформаційної кампанії та залучення спеціалістів за допомогою нетворкінгу.
– Час ентузіастів проходить, місце залишається тільки для професіоналів. Культура – це бізнес. Не забувайте про це, – поділилася досвідом Юка Красюк.
Лариса Завгородня, співорганізаторка заходу, завідувачка кафедри видавничої справи, редагування і теорії інформації наголосила на важливості проведення подібних майстер-класів:
– На мою думку, такі заходи сьогодні є базовим компонентом практико-орієнтованої освіти. Тим паче, коли навчання проводить висококомпетентний фахівець. Спілкування студентів з професіоналом своєї справи розкрило для них ще одну грань сучасної медіакультури – управління соціокультурними проектами, – зазначила Лариса Завгородня.
Майбутніх видавців та медіаменеджерів Юка Красюк надихнула на подальші звершення:
– Зустріч була корисна новою інформацією щодо створення заходів і складнощів в організації проектів та щодо ефективності ділової комунікації за допомогою нетворкінгу, – поділилася враженнями студентка 2-ВБ курсу Анастасія Калиновська.
Прес-служба ННІ УФСК
Фото: Анастасія Калиновська, 2-ВБ