Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького запросив черкасців на ІІІ Черкаський книжковий фестиваль. Для цього майбутні видавці та медіаменеджери — студенти ННІ української філології та соціальних комунікацій провели флешмоб у центрі міста.
Організатории флешмоба — кафедра видавничої справи, редагування та теорії інформації, зокрема, керівник проекту Людмила Солодка та студенти 1 і 3 курсу спеціалізацій «Видавничий бізнес та сучасні комунікативні технології» та «Медіаменеджмент і масові комунікації». Проект реалізовано за підтримки Українського культурного фонду та МГО «Книжковий маестро».
— Ми вчимося реалізовувати культурні проекти. Сьогодні зі студентами переконували черкасців яскравим флешмобом, що читати — це по-сучасному. І, звичайно ж, запросили на ІІІ Черкаський книжковий фестиваль. А заодно опанували ази сучасного медіамаркетингу, — зазначає Людмила Солодка.
Головною ідеєю флешмоба став вислів: «Ті, хто читають книги, завжди будуть керувати тими, хто дивиться телевізор». Студенти розділилися на дві команди, які уособлювали і читак, і любителів телевізійних передач. У результаті студенти «відірвалися» від телевізора та пізнали себе нового разом із книгою.
За словами студентки 1-ВБ курсу Аліки Жаркової, першокурсники імітували перегляд телевізійних програм, показуючи своїми діями, що таке заняття не розвиває, а зомбує людей. Наступним кроком у сюжеті флешмобу стала поява книг, що символізувала своєрідний прояв змін у житті людини і розвиток.
— Ми поширили не тільки інформацію про Книжковий фестиваль, а й укотре нагадали, що читати книги — це модно. Найбільше хотілося повпливати на людей, які обмежують себе телевізором. Думаю, нам це вдалось, адже ми своїм перформансом змусили черкасців хоч на мить звернути на нас увагу і заодно переосмислити своє ставлення до книг, — розповідає студенка 1-ММ курсу Діана Любенко.
Нагадуємо, що ІІІ Черкаський книжковий фестиваль відбудеться в Черкасах протягом 11-13 жовтня.
Запрошуємо переглянути відеоролик флешмобу:
Прес-служба ННІ української філології та соціальних комунікацій