Студенти-третьокурсники спеціалізації «Видавничий бізнес і сучасні комунікативні технології» долучились до відеофлешмобу «Україна та Європа: прямуємо разом» від Представництва ЄС в Україні.

Детальніше...

Повне видання пам'ятки середньовічної української писемності «Реймське Євангеліє» у вигляді факсимільного видання презентовано студентам та викладачам Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.

Детальніше...

Справжнє сімейне свято влаштувала команда Буккросинг-клубу «Freebook» Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького напередодні Дня Святого Миколая.

Детальніше...

 Студенти-першокурсники спеціалізацій «Видавничий бізнес і сучасні комунікативні технології» та «Медіаменеджмент і масові комунікації» вчилися бути радіоведучими на майстер-класі працівників Українського радіо «Рось» 30 жовтня.
Детальніше...

Студенти-першокурсники спеціалізацій «Видавничий бізнес і сучасні комунікативні технології» та «Медіаменеджмент і масові комунікації» вперше побували в редакції газети «Черкаський край».

Детальніше...

Майбутні видавці та медіаменеджери поспілкувалися з ведучою «UA: Черкаси» Вікторією Пожар першого листопада. Організатором зустрічі стала викладач кафедри видавничої справи, редагування і теорії інформації Людмила Солодка.

Детальніше...

Студенти 3 курсу спеціалізації «Видавничий бізнес і сучасні комунікативні технології» побували на екскурсії в телерадіокомпанії суспільного мовлення «UA: Черкаси».

Детальніше...

Студентки 3 курсу спеціалізації «Видавничий бізнес і сучасні комунікативні технології» взяли участь у семінарі «Європейські стандарти друкованої преси. Менеджмент і маркетинг газет». Захід відбувся в Івано-Франківську протягом 17-18 жовтня.

Детальніше...

Триденний семінар «Технологія викриття інформаційних міфів, фейків та маніпуляцій в медіа і публічній риториці» відбувся в Києві протягом 6-8 листопада. Студенти 3-ВБ курсу Юлія Кліноцька та Катерина Бондар побували на події.
Детальніше...

Інформативна, цікава та надзвичайно корисна – саме так можна описати екскурсію до інтернет-видання «Прочерк» студентів-першокурсників спеціальностей «Видавничий бізнес і сучасні комунікативні технології» та «Медіаменеджмент і масові комунікації».

Детальніше...